Capitol 1 Mediul extern al societatii SC FDFEE Electrica Transilvania Sud SA. Mixul de marketing 1.1. Analiza mediului extern 1.1.1. Analiza mediu extern apropiat 1.1.2. Mediul Extern Îndepărtat 1.2. Mixul de marketing Politica de produs Politica de preţ Politica de distribuţie Politica de promovare Analiza SWOT Capitol 2 Cercetare de marketing cu tema „Atitudini, opinii şi comportamente ale clienţilor S.C. FDFEE Electrica Transilvania Sud S.A., cu o putere contractată mai mare de 100 kW, faţă de oferta societăţii” 2.1 Denumirea temei care face obiectul cercetării calitative. Justificare 2.2 Interviul creion plus hârtie Justificarea opţiunii pentru metoda calitativă aleasă Cine realizează cercetarea calitativă Mărimea eşantionului şi constituirea lui Metoda proiectivă aleasă (motivare, descriere, informaţii obţinute) Formularea ipotezelor şi obiectivelor cercetării calitative Concluzii şi propunerile cercetarii calitative 2.3 Proiectarea şi testarea chestionarului destinat cercetării descriptive 2.4 Stabilirea obiectivelor cercetării calitative 2.5 Prezentarea chestionarului în forma lui finala 2.6 Cercetarea cantitativa. Consideraţii metodologice privind eşantionarea 2.6.1. Populaţia cercetată şi mărimea acesteia 2.6.2. Stabilirea mărimii eşantionului. Justificare 2.6.3. Descrierea succintă a unităţii de observare, de eşantionare şi de analiză 2.6.4. Alegerea metodei de eşantionare. Justificare 2.6.5. Consideraţii privind constituirea eşantionului 2.6.6. Asigurarea reprezentativităţii eşantionului. Validarea eşantionului în raport cu principalele caracteristici ale populaţiei cercetate 2.7 Analiza şi interpretarea datelor primare şi secundare 2.7.1. Statistica întrebărilor relevante 2.7.2. Rezultatele măsurării întrebărilor nr. 20 şi nr. 21 în raport cu principalele caracteristici ale subiecţilor 2.7.3. Testarea ipotezelor statistice ale cercetării cu diferite metode (pentru medii şi pentru procente) 2.7.4. Testarea diferenţelor dintre medii şi a diferenţelor dintre procente 2.7.5. Analiza legăturii dintre două variabile 2.7.6. Analiza asocierii dintre variabile 2.7.6.1. Determinarea coeficienţilor de asociere şi a coeficienţilor de corelaţie 2.7.7. Analiza multivariabilă 2.8 Concluzii şi propuneri la cercetarea cantitativa Capitol 3 Program de marketing privind imbunatatirea eficientei utilizarii strategiilor de marketing de catre SC FDFEE Electrica Transilvania Sud SA in arealul de activitate al societatii 3.1. OBIECTIVE + STRATEGII 3.2. PLAN DE ACTIUNE
Comentariul tau va fi primul
Curs: Analiza concurentei Profesor: Birnaz