Marketingul –teorie şi practică - Berejan Dima

CURSUniversitate ATIC Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Ultimele decenii ale acestui secol au impus un nou concept – MARKETING – ce se vehiculează cu mare frecvenţă atât în teorie cât şi în practica social-economică. Marketingul modern este considerat astăzi factorul esenţial al succesului unei organizaţii, indispensabil în dezvoltarea sa economico-socială, soluţie miraculoasă ce rezolvă problemele acesteia, instrument de bază în atingerea marilor performanţe, dar şi în evitarea riscului. El a devenit omniprezent întrucât “infuenţează viaţa fiecăruia, fiind mijlocul prin care se oferă oamenilor nivelul de trai” (Ph. Kotler, J. Saunders, G. Armstrong, V. Wong – Principiile marketingului – ediţia europeană, Ed. Teora 1998, p. 52).

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Marketingul –teorie şi practică Profesor: Berejan Dima