Tema 1. MARKETINGUL SERVICIILOR - DOMENIU SPECIALIZAT AL MARKETINGULUI 1.1. Conţinutul marketingului serviciilor 1.1.1. Obiectul marketingului serviciilor 1.1.1.1. Marketingul serviciilor oferite (extern firmei) 1.1.1.2. Marketingul intern firmei 1.1.1.3. Marketingul interactiv 1.2. Caracteristicile marketingului serviciilor 1.2.1. Interdisciplinaritatea marketingului serviciilor 1.2.2. Unitatea în diversitate a marketingului serviciilor 1.2.3. Complexitatea marketingului serviciilor Tema 2. APARIŢIA ŞI DEZVOLTAREA MARKETINGULUI SERVICIILOR 2.1. Evoluţia marketingului serviciilor pe plan mondial 2.1.1. Condiţiile apariţiei şi dezvoltării marketingului serviciilor 2.1.2. Separarea, delimitarea şi specializarea marketingului serviciilor 2.1.3. Şcoli şi curente în marketingul serviciilor 2.2. Marketingul serviciilor în economia naţională 2.2.1. Limitele aplicării marketingului în domeniul serviciilor 2.2.2. Premise ale aplicării marketingului serviciilor în ţara noastră 2.2.3. Tendinţe în aplicarea marketingului serviciilor în ţara noastră Tema 3. CONŢINUTUL SERVICIILOR - ELEMENT ESENŢIAL DE DIFERENŢIERE A MARKETINGULUI 3.1. Natura şi caracteristicile serviciilor 3.2. Rolul personalului în servicii 3.3. Rolul clientului în servicii 3.4. Tipologia serviciilor Tema 4. MEDIUL DE MARKETING AL FIRMEI DE SERVICII 4.1. Mediul extern al firmei de servicii 4.1.1. Clienţii firmei de servicii 4.1.2. Concurenţii 4.1.3. Furnizorii forţei de mutică 4.1.4. Furnizorii, prestatorii şi băncile 4.2. Mediul intern al firmei de servicii 4.3. Piaţa firmei de servicii - componenta esenţială a mediului extern 4.3.1. Conţinutul pieţei firmei de servicii 4.3.2. Dimensiunile pieţei firmei de servicii 4.4. Relaţiile firmei de servicii cu mediul extern ...
Comentariul tau va fi primul
Curs: Marketingul serviciilor - Suport de curs Profesor: Bedila Ina