Tema 7.3: Documentatia lucrarilor de audit intern - Audit Intern

CURSUniversitate USM Profesor Petreanu Elena

preview iconExtras din document

Documentarea lucrărilor de audit este un proces continuu şi poate crea probleme dacă nu sunt aplicate anumite reguli de constituire şi de îndosariere a documentelor. Constituirea documentelor reprezintă perfectarea documentară propriu-zisă a oricărei lucrări de audit la fiecare etapă de exercitare a auditului intern, iar îndosarierea include sistematizarea documentelor pe fiecare misiune şi etapă de realizare a ei. Lucrările de audit sunt perfectate documentar în baza formularelor elaborate de unitatea de audit intern pentru fiecare tip de activitate. Elaborarea unor formulare se bazează pe formularele-model prevăzute de normele metodologice de implementare a standardelor de audit intern. De exemplu, normele în cauză recomandă utilizarea: 1. modelului ordinului cu privire la efectuarea misiunii de audit intern; 2. programului de lucru al unei misiuni de audit; 3. modele de teste şi chestionare.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Tema 7.3: Documentatia lucrarilor de audit intern Obiect: Audit Intern