Managementul intreprinderilor mici si mijlocii - APMAI

CURSCaiet Management Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

1. INFORMAŢII GENERALE DESPRE CURS, SEMINAR, LUCRARE PRACTICĂ SAU LABORATOR 1.1. Informaţii despre curs 1.2. Condiţionări şi cunoştinţe prerechizite 1.3. Descrierea cursului 1.4. Organizarea temelor în cadrul cursului 1.5. Formatul și tipul activităților implicate în curs 1.6. Materiale bibliografice obligatorii 1.7. Materiale şi instrumente necesare pentru curs 1.8. Calendar al cursului 1.9. Politica de evaluare şi notare 1.10. Elemente de deontologie academică 1.11. Studenţi cu dizabilităţi 1.12. Strategii de studiu recomandate 2. SUPORTUL DE CURS 2.1. Modulul I INTRODUCERE ÎN MANAGEMENTUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII 2.1.3.1. Rolul şi importanţa întreprinderilor mici şi mijlocii 2.1.3.2. Perspectivele întreprinderilor mici şi mijlocii 2.1.3.3. Rolul incubatoarelor de afaceri şi a agenţiilor de consultanţă 2.1.3.4. Profilul întreprinzătorului şi responsabilitatea acestuia 2.2. Modulul II MODALITĂŢI DE CREARE A ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII 2.2.4.1. Forme juridice pentru desfăşurarea unei afaceri 2.2.4.2. Înregistrarea şi autorizarea întreprinderilor mici şi mijlocii 2.2.4.3. Crearea prin forţe proprii a întreprinderilor mici şi mijlocii. Planul de afaceri 2.2.4.4. Cumpărarea unei întreprinderi existente 2.2.4.5. Franchisingul 2.3. Modulul III MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE ÎN ÎNTREPRINDERILE MICI ŞI MIJLOCII 2.3.4.1. Planificarea necesarului, recrutarea şi selecţia personalului 2.3.4.2. Perfecţionarea pregătirii angajaţilor 2.3.4.3. Comunicarea în cadrul întreprinderii şi motivarea angajaţilor 2.4. Modulul IV MANAGEMENTUL OPERAŢIONAL ÎN ÎNTREPRINDERILE MICI ŞI MIJLOCII 2.4.4.1. Alegerea amplasării întreprinderii 2.4.4.2. Planificarea producţiei şi controlul acesteia 2.4.4.3. Managementul operaţional în întreprinderile mici şi mijlocii prestatoare de servicii 2.4.4.4. Controlul calităţii produselor finite 2.4.4.5. Evaluarea calităţii serviciilor 2.5. Modulul V APROVIZIONAREA ŞI GESTIUNEA STOCURILOR ÎN ÎNTREPRINDERILE MICI ŞI MIJLOCII 2.5.4.1. Importanţa şi sarcinile aprovizionării 2.5.4.2. Selectarea furnizorilor de materii prime 2.5.4.3. Procesul de negociere 2.5.4.4. Gestiunea optimă a stocurilor de materii prime 2.6. Modulul VI MARKETINGUL LA NIVELUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII 2.6.4.1. Fundamentarea unei strategii de marketing 2.6.4.2. Strategiile de marketing in domeniul serviciilor 2.6.4.3. Stabilirea preţului produselor şi serviciilor 2.7. Modulul VII VÂNZAREA ŞI DISTRIBUIREA PRODUSELOR ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII 2.7.4.1. Promovarea vânzării produselor 2.7.4.2. Alternative pentru vânzarea produselor 2.7.4.3. Reclama

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Managementul intreprinderilor mici si mijlocii Universitate: APMAI