Venituri din vinzari - Analiza Financiara

CURSUniversitate ASEM Profesor Paladi

preview iconExtras din document

1. Balanuţă V. Analiza gestionară. Chişinău: ASEM, 2003 2. Mărgulescu D, Mitran D., Vasile E. Analiză economico-financiară în industrie – comerţ – turism şi probleme în orizontul dezvoltării. Bucureşti: BREN, 2011. 360 p. 3. Păvăloaia W. ş.a. Analiza economico - financiară. Concepte şi studii de caz. Bucureşti: Economică, 2010. 391 p. 4. Petcu M. Analiza economico-financiară a întreprinderii. Ediţia a doua. Bucureşti: Economică, 2009. 497 p. 5. Robu V. ş.a. Analiza economico-financiară a firmei. Bucureşti: Economică, 2014. 510 p. 6. Spătaru L. Analiza economico-financiară. Instrument al managementului întreprinderilor. Ed. a II-a. Bucureşti: Economică, 2010. 600 p. 7. Ţiriulnicova N. (coordonator) ş.a. Analiza rapoartelor financiare. Ed. a II-a, revăzută. TEMA 1. Analiza veniturilor din vînzări 1. Analiza structurală a veniturilor din vînzări. 2. Analiza factorială a veniturilor din vînzări. 1. Analiza structurală a veniturilor din vînzări. Volumul vânzărilor (veniturile din vânzări, vânzări nete) constituie indicatorul principal în ansamblul indicatorilor valorici de volum şi reprezintă totalitatea veniturilor obţinute de o întreprindere pe parcursul perioadei de gestiune din activitatea operaţională. Este unul dintre cei mai importanţi indicatori de măsurare a performanţelor întreprinderii, permite determinarea poziţiei de piaţă a acesteia, oferă informaţii despre dinamica activităţii şi importanţa întreprinderii în cadrul sectorului. Afluxul global de avantaje economice obţinute din producerea şi vânzarea produselor finite, comercializarea mărfurilor, prestarea serviciilor şi alte genuri de activitate operaţională pot intra sub diverse forme, cum ar fi: încasări de mijloace băneşti, intrări ale activelor nemonetare, recepţionări ale serviciilor prestate de terţi.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Venituri din vinzari Obiect: Analiza Financiara